Treceți la conținutul principal

Când n-ai ce face, se găsește!


Ce e de făcut când cea mai mare competiție de blogging creativ bate la ușă fix în ziua Mărțișorului, iar tu cu greu reușești să respiri în aproape inexistentul timp liber, rămas după terminarea bateriilor iepurașului de nici doi ani, care se hrănește cu toată energia ta de super mămică? Ce e de făcut când ai nevoie de multă, multă inspirație, creativitate, vigoare și o forță inepuizabilă pentru a funcționa, măcar pentru o lună de zile, la cote maxime, atât cât să faci față cu bine solicitărilor unui concurs de asemenea anvergură? 

Ei bine, răspunsul e unul singur, căci altfel nu se poate: te înscrii la Spring SuperBlog 2017 și aștepți să vezi ce-o să iasă! De unde știi că mogâldeața nu va dormi mai mult decât o face de obicei (mare mi-ar fi mirarea!), sau te va lăsa măcar să atingi laptopul (mda!), sau poate că astrele se vor alinia toate în favoarea ta (Doamne ajută!) și vei reuși să răzbești în fața nemilosului 23:59. Așa că, să nu ne mai întindem la vorbă și să lăsam imaginația să vorbească în locul nostru, în perioada ce va urma. 

Iar ca o paranteză, având în vedere dezavantajul evident pe care îl am încă de la început în fața celorlalți concurenți, acela de a nu mă putea implica în proporție de 100 % în acest concurs, nu îmi rămâne decât să mă dau bine pe lângă toată lumea (ha-ha-ha!), așa că: felicitări organizatorilor pentru că ați ajuns până aici (8 ani de SuperBlog, 14 ediții), succes tuturor participanților și fie ca cel mai bun și mai norocos să câștige, iar juriului nu pot decât să îi urez să dea dovadă  de corectitudine, imparțialitate și transparență!

Iar dacă cumva nu s-a înțeles, dezarmată de timp liber, dar înarmată cu încredere, particip la Spring SuperBlog 2017! Să am succes, zic :) !



Sursa foto: http://jurizare.super-blog.eu

Postări populare de pe acest blog

La mulți ani, mamă!

M-a iubit din prima clipă în care a aflat de existența mea, iar eu am iubit-o din prima clipă în care am simțit că e acolo ... M-a mângâiat, mi-a vorbit și a avut grijă ca eu să fiu bine, încă dinainte de a mă cunoaște! A plans lângă obrazul meu și m-a îmbrățișat cu atâta dragoste ... o dragoste incomparabilă, nemărginită, în momentul în care ne-am cunoscut ... și a fost dragoste la prima vedere ... Iar din acel moment, legatura noastră specială, indestructibilă, va dura pe veci...
Iar azi, și mâine, și în fiecare zi a vieții mele, îi mulțumesc femeii speciale, femeii unice, care a vegheat asupra mea dintotdeauna și care și-a făcut un scop din a mă iubi, a mă proteja și a mă face om. Îi mulțumesc mamei și o iubesc cu tot sufletul meu de copil, infinit de tare!

La mulți ani, mamă!

Sursa foto: www.google.ro

Azi este despre mine

Am ajuns și aici: 30! Nu, nu mă gândeam că nu o să ajung (hahaha), dar au trecut parcă prea repede sau poate doar mi s-a părut! Regrete? Niciunul! Eșecuri? Destule! Dezamăgiri? Suficiente! Momente de glorie? Nenumărate! Și toate astea sunt parte din mine, din ceea ce sunt astăzi. Am crescut, am învățat, am cunoscut oameni, am luptat și m-am ridicat de fiecare dată. Iar azi, sunt un om fericit și împăcat cu sine. Am sănătate, am o familie frumoasă, pe care mă rog să mi-o țină Domnul sănătoasă, am visuri, planuri, ambiții, dorințe și multă, multă putere de muncă. Ce-mi doresc? Armonie, zâmbete și cât mai multe momente de fericire! Iar ca eu să fiu împlinită, oamenii dragi mie trebuie să fie fericiți!


La mulți ani frumoși, mie!

Super rapiditate la aprobare, incasare, achitare!

Secolul vitezei, cel in care am avut norocul sa ne nastem, cum ar spune unii, sau nenorocul, cum ar spune altii, ne-a rapit din inocenta, din calmitatea si rabdarea cu care veteranii nostri isi traiau viata, isi gustau experientele, isi simteau emotiile. Ne-a facut sa fim iuti, aprigi, nerabdatori si sa ne dorim ca totul sa se petreaca azi, acum, aici si cat se poate de rapid. Nimic nu poate astepta pana maine, nimic nu poate fi amanat, intarziat, uitat. Si daca totusi se intampla, nu am facut altceva decat sa tulburam linistea karmica a intregului Univers!

Avem dorinte marete, idealuri, planuri, aspiratii, iar speranta a incetat de mult sa mai moara, devenind nemuritoare. Acesta ar fi unul dintre avantajele de a ne fi nascut in secolul vitezei si de a beneficia de nenumarate posibilitati pentru a ne indeplini visurile, pentru a ne rezolva problemele si pentru a gasi o solutie la ceea ce odata ne tulbura somnul. Iar daca banii sunt problema de moment, atunci creditul rapid ne sare in …